Er is een beschadigd artikel geleverd, wat moet ik nu doen?

Er is een beschadigd artikel geleverd, wat moet ik nu doen?

Team Tintrio Team Tintrio

Wij hopen natuurlijk dat zoiets nooit gebeurt, maar jammer genoeg kan het echter wel eens voorkomen dat een product tijdens het transport beschadigd geraakt is.

Het eerste wat je moet doen is ons op de hoogte brengen via mail, liefst binnen drie dagen na de levering. Dat doe je best via info@tintrio.be of info@tintrio.nl. Het volgende hebben we van je nodig:

  • Een duidelijke foto van het verzendetiket 
  • Een duidelijke foto van het beschadigde pakket of product
  • Het ordernummer (TINBExxxxx of TINNLxxxxx)

Met die info kunnen wij enerzijds contact opnemen met onze bezorger, en anderzijds voor jou een geschikte oplossing zoeken, bijvoorbeeld de verf opnieuw opsturen, een (deel van) het bedrag terugbetalen, etc. Wat we voorstellen, is afhankelijk van de schade, maar we houden ook rekening met jouw eigen voorkeur hierin. We stemmen altijd samen met jou af wat voor jou de best passende oplossing is.


In dringende gevallen contacteer je ons beter telefonisch op het nummer +32 (0)3 778 29 40 (maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag tussen 9u en 12u en tussen 13u30 en 17u30, woensdag enkel tussen 9u en 12u).

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

Opmerking toevoegen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.