Waar blijft mijn bestelling?

Waar blijft mijn bestelling?

Team Tintrio Team Tintrio

Je bestelling doorloopt een aantal stappen:

  1. Je hebt een orderbevestiging gekregen. Wij verwerken je bestelling. Je bestelling is nog bij ons. 
  2. Je hebt een verzendbevestiging gekregen. Wij hebben je bestelling klaargezet. Je bestelling staat waarschijnlijk nog bij ons maar wordt dan wel bijna opgehaald door onze bezorger. 
  3. Je hebt een track & trace code ontvangen. We hebben je bestelling aangemeld bij Bpost en die is of wordt opgehaald door de bezorger. De bestelling is onderweg naar jou. Je zal merken dat de status van je levering niet meteen wijzigt. Dat komt omdat dat gebeurt wanneer het pakket in het sorteercentrum wordt ingescand. De status kan dus nog tot ‘s avonds op ‘klaarmaken door afzender’ blijven staan. Daarna kan je via die track & trace code verder opvolgen waar je zending zich bevindt.

Wacht je toch al een tijdje op je bestelling en wijzigt er niets aan de verzendstatus? Dan is het heel belangrijk dat je ons verwittigt, want wij krijgen daar verder geen melding van. Als je contact met ons opneemt, kunnen wij voor je uitzoeken wat er aan de hand is en indien nodig ook een oplossing zoeken samen met jou. 

 

 

 

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

Opmerking toevoegen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.