Ik krijg een foutmelding tijdens het betalen. Wat nu?

Ik krijg een foutmelding tijdens het betalen. Wat nu?

Team Tintrio Team Tintrio

Mogelijke oorzaken van de foutmelding

Het zou kunnen dat je transactie verlopen is, bijvoorbeeld omdat je de betaling niet op tijd hebt afgerond, of omdat je verbinding verbroken werd. Een andere mogelijkheid is dat je de algemene voorwaarden niet geaccepteerd hebt voordat je de bestelling plaatste. Ook dan kom je op een 404-pagina terecht in plaats van op de betaalpagina.

 

Wat kan je doen?

Als je niet kon betalen, maar je order wel bij ons binnengekomen is

Dan heb je een orderbevestiging gekregen in je mailbox. Je kan dat ook checken door in te loggen op je account bij ons, en daar naar 'Bestellingen' gaan. Daar zie je bovenaan de lijst, jouw bestelling staan, met status 'Open' en daaronder Betalingsstatus 'In Progress'. In dat geval kan je het volgende doen:

  1. Contact met ons opnemen, zodat wij je een nieuwe betaallink kunnen bezorgen, waarmee jij via de betaalmethode die je gekozen had je bestelling kunt betalen.
  2. Het bedrag overmaken naar rekeningnummer KBC IBAN BE35 7360 1316 0237, BIC KREDBEBB, met de vermelding van je ordernummer. Hou er rekening mee dat het dan iets langer kan duren vooraleerr we je bestelling verzenden, aangezien er enkele bankwerkdagen kunnen over gaan vooraleer je betaling ons bereikt heeft.
  3. De bestelling eenvoudig opnieuw plaatsen door in je account, bij 'Bestellingen' rechts bovenaan op de drie puntjes klikken, bij de bestelling waar de betaling mislukte, en vervolgens op 'Bestelling herhalen' te klikken.

    Doe je het zo, dan stuur je ons best ook nog even een berichtje, zodat we de oorspronkelijke bestelling kunnen annuleren. Goed voor onze administratie, maar zo zal jij er ook geen betalingsherinneringen voor krijgen!

 

Kreeg je geen orderbevestiging?

Dan is je order helemaal niet doorgegaan, waarschijnlijk heb je dan de algemene voorwaarden niet geaccepteerd. In dat geval kan je het best gewoon opnieuw proberen te bestellen. Let er dan zeker op dat je de algemene voorwaarden accepteert.

Van zodra we jouw betaling ontvangen hebben, wordt je bestelling verwerkt. Hou er rekening mee dat het bij betaling via overschrijving enkele bankwerkdagen kan duren vooraleer de betaling bij ons binnenkomt.

 

Kom je er toch niet helemaal uit, of lukt het gewoon echt niet? Contacteer ons dan! Wij kunnen de bestelling ook voor jou inzetten en je vervolgens een betaalverzoek sturen. 

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

Opmerking toevoegen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.